Z6_PPGAHG800174C0Q369KOV52CC1
Z7_PPGAHG800174C0Q369KOV52CQ1
Web Content Viewer
ActionsАдминистративно обслужване
Дата на публикуване:
18.08.2020
Последна актуализация:
31.01.2024
Aдминистративното обслужване в рамките на Община Руен се осъществява чрез:
- Информационен център и административно обслужване , обозначен с указателни табели на български език, находящ се на следния адрес с Руен, ул. “Първи май”, № 18, етаж 1-ви.
- Електронно - чрез интернет страницата на Общината.
Административното обслужване в рамките на Община Руен се осъществява при спазване на принципите, установени Административнопроцесуалния кодекс, Закона за администрацията, Наредба за административното обслужване, Наредбата за обмена на документи в администрацията, Наредбата за Административния регистър, Хартата на клиента, както и всички действащи нормативни актове в Република България, като се гарантира:
- равен достъп до административните услуги и до информация за административното обслужване в Община Руен;
- осигуряване на пълна информация за актовете, административните услуги и действията, издавани и/или извършвани при осъществяване на административното обслужване;
- приложение на установени стандарти за качество на административното обслужване;
- координираност и взаимодействие с всички страни, заинтересовани от подобряване на административното обслужване;
- периодично проучване, измерване и управление на удовлетвореността на потребителите;
- осигуряване на различни форми и начини за заявяване на административни услуги – посещение на място, поща, електронна поща, телефон за предоставяне на информация, интернет;
- служебно събиране на информация;
- осигуряване на различни начини на плащане на дължимите такси или цени на услугите по банков и/или електронен път, с платежна карта и/или в брой